Blog Arşivi

25 Mayıs 2009 Pazartesi

Candan Erçetin - Aman Doktor - Full Albüm



Candan Ercetin - 01 - Aman Doktor
Candan Ercetin - 02 - Bir Dalda Iki Kiraz Sallasana Sallasana
Candan Ercetin - 03 - Darildin mi Gülüm Bana
Candan Ercetin - 04 - Indim Havuz Basina v.1
Candan Ercetin - 05 - Kücük Yasta Aldim Sazi Elime
Candan Ercetin - 06 - Zeytinyagli Yiyemem Aman
Candan Ercetin - 07 - Telgrafin Tellerine Kuslar mi Konar
Candan Ercetin - 08 - Ada Sahillerinde Bekliyorum
Candan Ercetin - 09 - Kadifeden Kesesi
Candan Ercetin - 10 - Kalenin Bedenleri
Candan Ercetin - 11 - Izmir`in Kavaklari
Candan Ercetin - 12 - Cadìrimin Üstüne Sürüverin Cezveler Kaynasin
Candan Ercetin - 13 - Indim Havuz Basina v.2

http://www.ziddu.com/download.php?uid=Zauam5alaLObmpinsqyZlJyiZLGWlJin4

0 yorum:

Yorum Gönder

Design by oyun-cı | oyun by oyun indir